ساب زنی سنگ کف
سنگسابی چیست ؟Reviewed by کفسابی فرضی on Apr 19Rating: 5.0سنگسابی چیست ؟سنگسابی چیست ؟

اطلاعات خود را در خصوص سنگسابی و کفسابی بالا ببرید

سنگسابی و کفسابی چیست ؟

بگذارید برای توصیف کفسابی چیست به این صورت شروع کنم که کف کاشی به خاطر دوام ، هزینه پایین و نگهداری آسان که در مقایسه با کفپوش فرش دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است و یک انتخاب مناسب برای کف آشپزخانه و حمام هست.

کف کاشی مانند فرش و سرامیک نیاز به توجه و نگهداری و تمیز کردن دارد، زمانی که احساس کردید کف کاشی شما مثل روز اول نیست و نیاز به تمیز و براق کردن دارد می توانید تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت به محل اعزام شوند و کف کاشی شما را به بهترین روش تمیز کنند.

کفسابی و سنگسابی

کفسابی یا تمیز کردن معمولی ؟

در هنگام تمیز کردن خانه و گردگیری وسایل آن ممکن است گرد آن ها روی کاشی ها بنشیند و بعد از مدتی آن ها را تیره و کثیف تر کند مخصوصا کاشی های سفید رنگ و روشن که همین موضوع باعث تغییر رنگ کاشی شما می شود و تمیز کردن آن ها به صورت  دستی و با استفاده از مواد شوینده اسیدی باعث آسیب جدی به کاشی ها می شود که همین موضوع شما را مجبور می کند که به فکر تعویض کاشی ها بیوفتید و هزینه سنگینی روی دست شما می گذارد. دستگاه هایی که تکنسین های ما برای تمیز کردن این نوع کاشی ها استفاده می کنند نوعی بخار تولید میکند که همین بخار باعث می شود گرد و خاک از لای کاشی ها تمیز شود در استان تهران ما بهترین روش را برای تمیز کردن کاشی ها استفاده می کنیم که به کاشی ها صدمه وارد نشود..

خدمات کفسابی فرضی به دو دسته کفسابی و سنگسابی تقسیم می شود که و در نقاط مختلف تهران و کرج برای کمک به حفظ و بهبود زیبایی های خانه شما سرویس می دهد

 ساب زدن سنگ کف چیست ؟

کاشی هایی در کارخانه تولید می شوند مانند وسایل دیگر یک تاریخ انقضایی روی آن ها زده می شود که این تاریخ نشان دهنده پایان دوام آن کاشی یا سرامیک هست و شما مجبور به تعویض آن هستید اما راهی که برای شما پیشنهاد می کنیم سپردن کاشی و سرامیک ها به متخصصان کف ساب و سنگساب است که علاوه بر تمیزو برق کردن به اصطلاح کفسابی ، دوام کاشی وسرامیک ها را با استفاده از دستگاه های حرفه ای که دارند، بیشتر می کنند. پیشنهاد ما به شما تماس با گروه فنی کف سابی سنگ فرضی است زیرا علاوه بر اینکه تجربه بالایی در این زمینه دارد از دستگاه های به روز و استانداردی استفاده می کنند که هر شرکتی قادر به تهیه آن ها نیست.

کفسابی فرضی متخصص در کفساب و سنگ سابی آشپزخانه ها و محیط خانه ، ادارات با انواع کف پارکت ، کاشی و سرامیک ، فروشگاه ها و مراکز خرید حتی سوپرمارکت های محله ، بیمارستان ها و مطب پزشکان ، پارکینگ ها  و سالن های مختلف می باشد.

نحوه کار کفسابی فرضی

باید تا اینجا متوجه شده باشید که کفسابی چیست ، اگر بخواهم توضیح مختصری درباره نحوه کارمون بدهیم به این صورت است که با دستگاهی که داریم و به اصطلاح به آن پد چرخشی میگویند. پد چرخشی به قدری قوی هست که به آسانی می تواند گرد و خاک لایه سنگ و سرامیک ها ، کپک ها ، آدامس و مواد غذایی که رو و لایه کاشی ها قرار دارند را پاک و تمیز کند که همانطور که خودتان می دانید همین تمیز و براق بودن محیط کار هم برای کارکنان و هم برای مشتریان اثر مثبت دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که شیوه و روشی که متخصصان ما در کفسابی و سنگسابی استفاده می کنند باعث می شود عمر کفپوش های شما بیشتر شده و به راحتی کثیف نشوند و نیاز شما به کفساب و سنگساب کمتر می کند.

خدمات کفسابی فرضی شامل کفسابی و سنگسابی کاشی ، سرامیک و پارکت ، اسکراب و بازده ، اسپری بطری ، بازده اکریلیک ، بازده اورهانی و غیره است. مدت زمان انجام کفسابی و سنگسابی بستگی به متراژ محیط دارد ولی به طور میانگین 4 الی 6 ساعت طول می کشد. خدمات کفسابی شامل کفسابی در تهران ، کرج و شهرستان های اطراف آن می شود

سنگسابی چیست ؟

کفسابی فرضی با تجربه بالایی که در زمینه کفسابی و سنگسابی دارد و ارائه خدمات به انواع ارگان و سازمان ها از جمله رستوران ها و کافه ها ، بانک ها و موسسات ، ده ها فروشگاه و نمایشگاه ها ، کلینیک ها ، درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، مطب پزشکان ، هتل ها و مسافرخانه ها و … این اطمینان را به شما می دهد که از لحاظ اقتصادی شرایط شما را درک می کند هزینه کمتری را از شما خواهد گرفت و تا لحظه ای که از براق بودن محیط کاشی ، سرامیک و پارکت  خدمات کفسابی پارکت کف شما اطمینان حاصل نکند محیط را ترک نخواهد کرد.

شما اگر بخواهید به صورت دستی ، با تی یا دستمال و مواد شوینده اسیدی کف کاشی و سرامیک ، چینی ، گرانیت ، بتن و به خصوص پارکت را تمیز کنید و روغن ، گرد و خاک موجود روی آن را پاک کنید شاید بتوانید مقداری از آن ها را پاک و تمیز کنید اما نمی توانید آن ها را برق بیاندازید زیر اینکار علاوه براینکه ممکنه به کف محیط شما صدمه بزند زمانبر بوده و شما را خسته می کند اینجاست که باید به فکر افراد و شرکت هایی باشید که تخصصشون کفسابی و سنگسابی کاشی ، سرامیک ، پارکت و … هست تا آن ها با استفاده از وسایل و دستگاهایی که دارند به کمک شما بیایند تا علاوه بر حفظ سلامت کف سرامیک شما آن ها را براق کنند.

دستگاه های مورد استفاده در کفسابی فرضی

همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه های ما بخاری را تولید می کنند که به وسیله آن میتوانند همه کثیفی ها و تیرگی های موجود رو و لای کف محیط شما را از بین ببرند که این بخار درجه بالایی در حدود 220 درجه حرارت دارد و به راحتی میتواند روغن سفت شده ، لوازم آرایشی ، غذاهای خشک شده ، ، نوشیدنی‌های قندی ، سس شکلات ، خمیر گوجه ‌فرنگی و هر آلودگی بد دیگر که بر روی کاشی تجاری ریخته می‌شود را از بین ببرد و آن ها را براق می کند همچنین سیمان خام ، کفپوش های رنگ آمیزی شده به راحتی تمیز میکند بدون آنکه صدمه ای به محیط کف شما وارد کند.

باید به این نکته اشاره کرد که برای براق بودن فقط بخار کافی نیست برای همین داخل دستگاه های ما مخزن هایی وجود دارد که داخل آن حلال صنعتی میریزیم ( البته این حلال ها به مقداری استفاده می شود که به انسان ضرری نرساند) که ترکیب این حلال با بخار داغ معجزه می کند و شما به عینه میتوانید مشاهده کنید که کف محیط شما مثل روز اول شده است.

تکنسین های ما به شدت روی این موضوع حساس هستند و اصلا دوست ندارند که هزینه سنگین تعویض کاشی و سرامیک را روی دست شما قرار دهند و همین موضوع باعث شده مشتریان ما به صورت همیشگی با ما همکاری کنند.

ضرروت استفاده از کفسابی و سنگسابی

باید این را مد نظر قرار بدین که اگر نست به رفع آلودگی های رو و لایه کاشی و سرامیک خود جدی نباشید میتواند آلودگی های دیگری را نیز در آن محیط ایجاد کند مثلا روغن موجود در کف منبع غذایی عالی برای سوسک ، موش ، انواع حشرات و میکروب ها هست علاوه بر آن بوی بدی که در آن محیط به خاطر این آلودکی ها پخش  میشود میتواند هم کارکنان و هم مشترین شما را برنجاند و خطر سر خوردن را برای شما به دلیل روعنی بودن داشته باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما
× گفتگو آنلاین